Mycket att tänka på

Just nu känns det som om jag har så mycket att tänka på. Men egentligen är det inte så mycket om jag tänker efter. Det finns saker som jag inte kan undvika att tänka på just nu. Saker jag vill ha klara för mig idag hellst! Men som tyvärr kan dröja ett litet tag till.
Det är så svårt att förklara vad jag menar just nu. Skulle så gärna vilja skriva om det, men jag kan verkligen inte. Speciellt inte när det inte bara är jag som är inblandad.
Jag vet att det låter lite konstigt, men det får det göra nu. Om jag kan ge svar på det någon gång så kommer jag göra det. Men just nu får det vara en gåta för er...

Imorgon ska vi iallafall till Kolmården, då ska jag försöka att bara rensa mina tankar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0