Rastlös...

Jag känner mig så otroligt pigg och rastlös just nu!

Känns som om jag precis skulle ha kommit igång efter morgon kaffet. Men jag har inte ens druckit kaffe, jag åt en McFlurry för 3 timmar se... Så det kan ju inte vara någon socker topp heller.
Har pratat med Sara en liten stund, haft mina lakan och gardiner i sänglådorna (upptäckte att jag skulle behöva en till för täcke och kuddar också).
Sen tänkte jag att jag skulle betala räkningar, men just nu är internet på GPRS hastighet. Då lägger det alltid av om jag ens försäker betala en räkning och håller bara på att krångla sen.
Har tackat nej till att åka på en öfest på onsdag, vi ska till Kolmården då. Dom andra har äntligen kommit överens om en dag. Får se om jag kanske kan häng amed på festandet på fastlandet sen när vi kommit hem istället.
Vad har jag mer gjort dom senaste 2-3 timmarna tro..?
Jo jag har sorterat ut reklam och sånt från mina pappers högar, så nu ligger allt skräp i pappersåtervinningen jag har.

Nästan så att jag skulle vilja gå ut på en promenad, men det känns lite sådär vid den här tiden. Man vet aldrig vad det finns för folk ute sent på kvällarna här i Bålsta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0