Så långsamt...

Just nu går verkligen tiden så långsamt!

Känns som om dagarna är mycket längre än vad dom egentligen är. Då går jag inte upp förrän efter 9, då resten tycker att man ska dricka sitt kaffe senast och sen så går jag till stugan vid 22 tiden för att kolla på någon film. Så det är ändå "bara" ca 12 timmar som jag ska hitta på saker.
Nu börjar jag nästan få ont om saker att göra!
Har mer eller mindre läst ut en bok idag... Har tvingat mig själv till att inte läsa ut sista 100 sidorna idag.

Imorgon ska vi tack och lov till Tammefors. Då kan jag gå runt för mig själv i butikerna och kolla, slippa alla andra ett tag. Sen så på tisdag morgon kommer Jessica! Äntligen!!

Då har jag henne och André att roa mig med dom sista dagarna iallafall.
Dom kommer förmodligen bli regniga... Så då behövs dom verkligen!

Sen så har min idiot till bror fått för sig att han har ensamrätt på datorn och internet här bara för att han bor i rummet där det finns. Nästan så att jag måste säga till våra föräldrar för att han ska gå bort. Men grejen är att då får inte ja heller använda datorn säkert... Så jag kan inte knappt sitta här längre, bara korta stunder en eller två gånger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0