Sjuk

Då har man även blivit sjuk... Har jätteont i halsen, är snorig och nyser som en galning! + att jag verkar ha feber.
Hur typiskt är inte det?  Mår inte alls bra.

Sista dagen hos mormor och morfar har bestått av liggandes i soffan, läst och halv sovit. Vilket inte varit så lyckat varken för mig eller Jessica. André har inte alls velat sovit middag som han skulle och har varit så busig när han varit vaken. Jessica vaknade knappt av att han var vaken och att telefonen ringde. Så Kristian fick hämta ut honom... Hehe..

Nej om jag ska gå och dricka kaffet som är uppdukat. Efter det ska vi till Arto och tillbringa sista natten innan vi åker hem imorgon.

Äntligen!!  Jag ska verkligen njuta av att få vara ensam, utan dom andra! Ska bara umgås med Linda, Maria och Sara.

Kommentarer
Postat av: linda

Sen kanske du kan vara barnvakt åt Elina blink blink

2009-07-22 @ 16:21:39
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Katta

Jasså? när hade du tänkt att jag ska vara barnvakt åt henne då?

2009-07-24 @ 10:47:35
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0