Snart som Linda...

Jag börjar verkligen bli som Linda! Hon klagar hela tiden just nu över att det är varmt, mendans jag bara har njutit. Men nu börjar jag också tycka att det är jobbigt. Första dagarna med Penicillinet så stod jag ut med att må lite illa i värmen. Nu efter en vecka är det inte lika roligt längre. Igår när jag låg på stranden så var det inte alls jobbigt, det fläktade lite lagom och det fanns möjlighet att ta sig ett dopp. Här hos mamma och pappa kan man också ta sig ett dopp, men mellan doppen så är det lite småjobbigt just nu. Först tänkte jag ligga i vattnet hela tiden i eftermiddag, men man blir så jävla skrynklig om händer och fötter. Sen så ska jag ju egentligen hålla mina få utslag jag har kvar torra...
Längtar tills på lördag då Penicillinkuren är slut!!

Ne om jag ska gå ner och kämpa i solen en liten stund till?

Kommentarer
Postat av: Maria

sen kanske det är för att det varit tok varmt i dag ... värme rekord fore sure

2009-07-02 @ 18:02:11
Postat av: Katta

Mycket möjligt... Värmen på jobbet är tusen gånger värre än vad som borde vara tillåtet!

2009-07-02 @ 18:18:31
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Passa på å njut nu, för i morgon kommer regnet. då blir det en vanlig svensk sommar igen. Ut i solen, smörj in dig med solskyddsfaktor och ha det skönt! Jag älskar denna värme!

2009-07-03 @ 06:28:09
URL: http://annagrillfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0