Stan idag..? Nej tack!

Idag skulle mamma och jag ha åkt in till stan för att shoppa lite. Eller hon skulle köpa någon tavla att ge till Tuula som fyller 50 när vi är i Finland. Så jag skulle följa med som sällskap och passa på att gå runt i gamla stan och lite sånt. Man hittar alltid något roligt när man är där, sen så hade jag velat gått in på Mique och utöka min Marimekko samling här hemma.

Men nu kommer vi inte åka in till stan.... Det öser ju verkligen ner!!
Gå runt i stan när det öser ner och det är ju till och med varningar i stockholmsområdet pga allt regn. Tror det kunde komma upp till 60 mm regn idag! Helt sjukt mycket!!

Så vi ska till Kista istället. Mycket skönare att vara innomhus, jag hade tankar på stövlar om vi mot förmodan åkt in till stan. Nu kan jag ta mina adidas istället :)
Tror dock att det kommer vara fullt med folk i Kista idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0