Tråkig start... Igen!!

Förra gången jag åkte till Finland så fick jag veta att E's mamma dött, eller jag fick veta att hon skulle göra det vilken dag/timme som hellst.
Igår när vi stod i hamnen och väntade att på få åka ombord så ringde Mayer och berättade att Leffe gått bort natten till igår. Det är en av pappas kompisar, om man nu kallar det kompis i den åldern. Han har någon gång under natten dött, vad vi tror är hjärtat. Men man vet inte... Han kan lika gärna ha supit ihjäl sig... Hemskt!! Vi får väl veta så småning om vad han dog av.
Han har lämnat efter sig två jättefina barn på 13 och 8 år gamla.

Här står han i den vita skjortan tillsammans med våra grannar på 50+50 festen för lite mer än ett år sen...

Kommentarer
Postat av: linda

Åh det är ju han från rilles ju :(

2009-07-15 @ 18:25:43
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Maria

nu usch va tråkigt kram

2009-07-15 @ 20:18:42
Postat av: Katta

Ja det är han från Rilles...

Känns fortfarande helt konstigt att han inte lever längre. Var ju bara några dagar sen jag träffade på honom på ICA. Kommer nog ta ett tag innan man riktigt förstått det tror jag.

2009-07-15 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0