Vill ha lugn och ro i kroppen

Ni vet det lugnet som många rökare får efter att dom varit ute på balkongen/uteplatsen och tagit en cigg för att lugna ner nerverna? Hur en del kan vara hur oroliga som hellst och efter den där ciggen så är dom hur harmoniska och lugna som hells!
Just nu skulle jag behöva just det lugnet. Jag menar inte att jag skulle vilja gå ut och ta en cigg, men jag skulle behöva något liknande. Först funderade jag på ett stort glas vitt vin, men jag ångrade mig ganska snabbt.

Jag har en sån oro i kroppen just nu, känns som att något äter upp mig innifrån och jag kan inte göra något åt saken.
Hoppas verkligen att den här kännslan går över snart, att det bara är semester som min kropp skriker efter.
Hellst skulle jag vilja ligga på en underbar sandstrand och dricka en massa goda drinkar och bara skita i allt här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0