4 Juni

Den här dagen har varit lång!

Började med att Maria kom på kaffe. Det var nog dagens höjdpunkt måste jag säga. Riktigt trevligt, något vi måste göra om en solig dag eller två.... ;)

Sen har jag städat, rensat, skruvat ihop möbler... Åkt til IKEA och bytt en möbel, köpt ett hemmabiopaket, monterat bordet och öppnat emma bio paketet.

Det där jävla IKEA besöket har förstört hela min dag! Jag skulle ha hunnit så mycket mer annars. Så nu måste jag upp ganska tidigt imorgon för att göra allt jag missade idag imorgon. + att jag kommer behöva göra saker imorgon kväll efter jobbet....  Känns som att lägenheten kommer inte riktigt se ut som jag velat tills på lördag, men jag orkar inte.

Jag hoppas att jag får sova någorlunda bra inatt. Har inte ork att sova dåligt en natt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0