ÄNTLIGEN!!

Nu äntligen ska vi åka till Kolmården!! Som jag har längtat! Vi sa först att vi skulle åka nån gång i Juni, men Juni har inte riktigt passat. Så nu blir det Juli i stället. Rättare sagt 4:e Juli. Vilket är nästa helg.
Ska bli så skoj så!! Jag vet dock inte riktigt vilka som ska åka... Men jag vet att det är Jag, Linda, Elina och Robin.


Förra gången vi åkte var Linda så här stor och fin om magen :)
Det är hon inte den här gången, vilket hon är glad över.




Men istället kommer vi ha fullt upp med att jaga den lilla busungen som låg i hennes mage då.
Vilket jag tror kommer bli jätte roligt!! :)



Kommentarer
Postat av: linda

Ja det kommer bli riktigt skoj!

2009-06-28 @ 20:32:36
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0