Helt slut i kroppen!

Jag är verkligen så trött just nu!
Har roat mig lite med Jessica, André och Maria nu på eftermiddagen. Vi gjorde inget speciellt så, satt mest stilla och gick på ica ungefär. Men jag är så trött.

Sekunderna efter att Jessica och Anne åkte iväg så somnade jag. Satte på mobilen för att inte sova för länge... Men dom 20 minuterna jag sov, dom gjorde susen. Så nu är jag inte lika trött längre.

Fick förresten ett väldigt fult samta av chefen idag... Orkar inte ens gå in på vad det handlar om. Men hon trodde väl inte riktigt på att jag är sjuk och tycker att jag ska jobba helgen. Men hur ska man orka jobba en 7-21, 7-21, 7-13 helg när jag knappt orkar umgås med två personer i 3-4 timmar?
Dessutom mår jag lite illa av Heracillinet, så det är inte så skoj att böja sig ner, vilket jag måste göra hela tiden på jobbet och lukter på det.. Funkar inte så bra.
Kände även lite extra slag idag när jag stod stilla i centrum! Det om något visar att jag inte mår bra, får jag det av att gå i centrum lite så hur mycket extra slag skulle inte mitt hjärta slå på jobbet då?

Nej om jag ska försöka äta lite mat kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0