Hemma igen

Nu är jag hemma igen från helgen i Fiskarboda. Eller där Saras föräldrar har sin stuga.
Vi har haft det riktigt trevligt! Visst det regnade lite, eller mycket under vissa stunder, men trots lite regn så har det varit jätte bra. VI har ätit gott, druckit massor av vin och haft det riktigt nice.
Jag har ju till och med sovit i tält! Det gjorde jag då det regnade som mest, jag trodde nästan att tältet skulle rasa ihop över oss.         Haha!

Ja ja... Nu är jag iallafall så trött! Har försökt föra över bilder från kameran till datorn, men det ville inte fungera. Så jag ger upp! Hoppas hinna med lite imorgon innan jobbet, annars blir det på kvällskvisten nån gång. Och då lägger jag upp någon bild och skriver lite mer. Men det blir inga smaskiga detaljer, dom håller jag för mig själv! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0