I väntans tider, igen?! Shit!!

Jag tror det var igår som Linda skrev om att hon längtar tills hon och Robin skaffar ett syskon till Elina. Vad kul att dom går i dom tankarna tänkte jag, sen så fortsatte jag läsa någon annans blogg.

Men sen så slog det mig!

Linda och 2 barn!? Hur konstigt kommer inte det kännas? Jag har precis vant mig vid att hon faktiskt har ett barn. Jag kommer ju bli så glad den dagen hon berättar att hon ska ha en till bebis, men samtidigt kommer det kännas så stort!
Samma sak med Jessica. Den dagen hon skaffar ett andra barn kommer också kännas så konstig. Det är ju en jätterolig grej, barn är ju det bästa som finns! Men det känns ännu mera vuxet med 2 barn på något sätt.

Sen har vi ju Maria och Sara, dom som inte har barn. Det kommer ju också kännas hel skummt när dom kommer och säger att dom ska ha barn. Eller det vet jag ju inte. Dom kan ju ha berättat att nu ska vi försöka skaffa ett barn. Men själva grejen, jag tror ni förstår vad jag menar. Eller?

Så alla där ute!! Berätta om era framtida graviditeter i god tid! SÅ jag hinner vänja mig vid tanken om ett barn till eller erat första! Jag kommer garanterat skrika ut till världen när jag är gravid, eller kanske inte till alla på jobbet riktigt direkt. Men ja ni förstår, alla mina nära och kära :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0