Inte mig själv

De senaste två veckorna har jag blivit så snurrig! Inte snurrig så att jag är yr, utan jag vet inte riktigt vad jag håller på med. Jag är inte mig själv riktigt. Det är framför allt på jobbet som jag märker av det. Jag vet inte riktigt alltid vad jag ska göra, eller jag vet. Men när jag väl gör det så tappar jag bort mig mitt i det. Jag kan gå runt och hålla i något och sen vara på väg någon annanstans, med den grejen i handen och undra varför jag håller i den.
Som idag hade jag en som gick brevid mig, vilket innebär att jag ska lära henne allt. Våra rutiner, vilka de boende är osv.  Men idag känndes det på något sätt så konstigt att förklara allt, kom inte riktigt på vad jag skulle berätta. Vad är våra rutiner och vad kan man berätta om de boende? Även om jag berättade om dem så kunde jag ändå inte riktigt få fram det jag ville ha sagt.
Även hemma märks det av då jag verklign inte har någon motivation alls till något. Ingen lust att städa, tvätta eller ens träna. Jag som ändå blivit så duktig med minskandet av kolhydrater. Ingen som hellst motivation till något!

Peter sa att det beror på brist av semester, men jag har ju bara jobbat i lite mer än två månader och innan det var jag tjänstledig i ett halvår.  Så jag tror inte att det är brist på det.
Något är det iallafall med mig och jag vet inte vad det är. Men blir det inte bättre snart så... kommer jag inte orka gå till jobbet.

Kommentarer
Postat av: linda

Du får komma hem till mig och kramas lite :D

2009-06-17 @ 18:25:27
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0