Juni, månaden då jag blir ett år äldre...

Från och med idag är det sommar på riktigt. 1:a Juni.
Tänk vad tiden går fort, jag tyckte det var 1:a Maj för bara några dagar sen. Att det redan är Juni innebär att jag innom dom närmaste dagarna blir 24 år gammal. 24!!

För några år sen hade jag helt andra tankar över hur mitt liv skulle vara vid det här laget. Jag och E skulle vid det här laget ha ett barn, oavsett vad han tyckt om saken. Men så är det ju inte alls idag, vi är inte ens tillsammans längre.
Trots att vi gjorde slut så trodde jag att jag skulla ha träffat någon vid det här laget, men nej... Jag är fortfarande själv.

Vet inte om jag vill fylla 24, kan man inte få stanna vid 23? Det känns mycket bättre som en ålder.  Jag ser nog helgens fest mer som en inflyttnings fest än födelsedagsfest.

Den här dagen har börjat väldigt lungt och behagligt. Jag har solat,läst skvallertidningar, ätit frukost i solen och lunch i skugga. Har även hunnit med lite disk och packat upp grejer från resan.  Nu sitter jag fortfarande ute i skuggan och ska snart hoppa in i duschen. Idag är nog första gången på länge som jag är glad över att börja kl 16.00.

Nej om jag ska ta av mig klänningen och förflytta mig till solen en liten stund till....

Kommentarer
Postat av: linda

Ja tänk att du blir så gammal! Själv är det lååång tid kvar innan jag blir ett russin :D

2009-06-02 @ 09:47:08
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Lisa

det blir inte alltid som man tänkt sig, jag trodde inte för 1½ år sen att jag skulle bo i värmland nu

2009-06-02 @ 14:45:15
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Hannah

Vilket datum fyller du år? Ska man säga Grattis i förskott eller efterskott tro? Jag håller med om att 23 räcker och duger gott och väl! Fyllde 24 i mars.. Och de grå hårstråna har blivit allt fler. Haha! nej jag skojade bara så gammal känner jag mig inte! Man får bevara barnasinnet och festhumöret så länge man lever:) Kram Hannah

2009-06-02 @ 18:49:45
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Hannah

Tack så mycket:) Ja Grattis i förskott då får jag lov att säga.. Bara två timmar kvar nu i skrivande stund:) Har du önskat dig något speciellt? Kram kram

2009-06-03 @ 22:12:42
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Hannah

Men det är ju precis så det ska vara! Hoppas du får en underbar födelsedag! Kul med London, jag älskar den staden. Hade du trevligt där? Vad gjorde ni?

2009-06-03 @ 22:57:55
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0