Mår inge vidare...

Idag mår jag inte alls bra!

Morgonen började så bra, kännde mig dock lite tröttare än vanligt. Efter att jag ätit frukost låg jag och solade ryggen lite, men när jag skulle lyfta upp huvudet så spydde jag nästan. Jag hade så svårt för att resa mig upp därifrån efter det. Mår fortfarande lite illa efter det, har inte heller kunnat äta något.
Sen på väg till jobbet så kännde jag mig mer och mer yr. Alldeles matt i kroppen.
Känns inte alls bra.

Chefen och några till sa att det var solsting, att jag druckit för lite vatten. Eller hur! Jag har druckit massor av vatten och saft idag. Sen så har jag inte varit ute i solen så mycket heller...

Inte nog med att jag mår illa, är yr och alldeles matt så har jag världens utslag på båda sidorna. börjar nästan i armhålan och har spridit sig ner. Första prickarna jag fick såg ut som en reaktion på gräs, men jag har inte legat i något gräs på hela helgen.

Nej något är inte som det ska med mig efter den här helgen...

Kommentarer
Postat av: Maria

ring vårdcentralen och fixa en tid för att kolla upp utslagen , det kan ju ha med dom att göra. kram

2009-06-23 @ 20:58:59
Postat av: Katta

Det är förmodligen någon bakterie infektion eller liknande... Vi är tyligen 6 stycken som har det, två av oss har även haft feber idag. Inte så skoj.

2009-06-23 @ 21:49:21
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: linda

Usch det låter inge skoj :/

2009-06-23 @ 22:21:20
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0