Migrän...

Just nu sitter jag hos mina föräldrar. Blev bjuden på gryta här idag.

Igår så fick jag för första gången på länge migrän igen. Jag började kvällen hos Maria med middag och lite drinkar. Sen gick vi ner till Biffen där M´s kompisar skulle. Väl där så fick jag världens huvudvärk!
Jag tror det berodde på ett par blinkande lampor. Jag kan få ont i huvudet av sådana ibland, men igår var det värsta någonsin. Fick så ont runt ögonen och det liksom strålade uppåt. Så jag gick hem efter ett tag, tog två alvedon och somna ganska snabbt.
Men idag har jag fortfarande haft lite ont, vilket jag brukar ha när jag haft migrän. Jag har ju turen att inte få det så ofta. Men när jag väl får det kan jag få det ganska ofta på kort tid. Och Alvedon hjälper ju inte alls, så jag får väl tigga lite starkare tabletter av mamma. Får se hur värken är resten av dagen, kan ju vara värt att ta en tablett ikväll innan jag går och lägger mig. Har redan nu tagit två omgångar alvedon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0