Min "Fest"

Min så kallade fest blev inte alls som jag tänkt mig... x antal av dom som skulle komma, som kom inte. Vissa hade ju en anledning, men inte alla.  Det var till och med dom som inte ens hörde av sig om varför dom inte kom, lite dåligt tycker jag.
Sen Så kom då en lite senare än tänkt, och det förstår jag verkligen.

Sen så blev det ingen som sov kvar här. vilket jag hade räknat med. Lite tråkigt. Hade verkligen räknat med att ha sov-sällskap här i natt. Så det känns lite tråkigt att gå och sov nu... Lite ensamt.
Men men...

Får se hur vädret är imorgon, om jag lånar bilen för att slänga skräp eller inte.
Det jag vet är iallafall, är att jag ska gå till gymmet. Det blev ju inte så party som jag fört trodde. Då kommer jag med andra ord ha ork till att träna.
Men först och främst ska jag sova ut! Ska sova tills jag vaknar av mig själv. Då kommer jag säkert bara för att vakna redan vid 8. 






Jag bara kännde för att lägga upp de två låtar jag verkligen älskar av Qeen. Tycker det är så hemskt att människor som inte uppskattar Freedie på samma sätt som jag gör, har sett honom live... Det hade verkligen varit så stort för mig! Men jag var ju bar 6 år när han dog...

Kommentarer
Postat av: linda

Jag hade verkligen velat komma :(

2009-06-07 @ 09:22:31
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0