Söndag

Hela den här dagen har varit så seeg!
Jag gick upp vid 12 ungefär, därefter har jag mest suttit i soffan och kollat på tv. Gick och röstade vid 4-tiden ungefär och då passade jag på att gå till ICA.
Efter det har tv tittandet fortsatt. Nu på kvällen har jag även tittat på Dumbo. Var verkligen evigheter sen!

Sen har jag kollat runt en del på nätet... På sidor jag inte borde vara inne på. Nu tänker ni säkert en massa konstiga saker. Men det är inte några farliga sidor. Jag var inne på fl och läste en del trådar, kollade på olika andra sidor där det säljs kläder, möbler och lite sånt.
Jag blir så sugen på att köpa en massa bara och att vara inne på fl får ju ens livmoder att vrida sig ett antal varv ibland. Vissa perioder är längtan efter barn så mycket större än andra gånger. Just nu så är den enorm, det gör nästan ont i mig visa dagar.
Imorgon ska jag träffa Jessica, utan André. Vilket känns skönt på sitt sätt, för då har jag inte en usöt och mysig bebis som får mig att ännu mer vilja ha en själv. Men samtidigt är det så tråkigt att inte få träffa honom.
På tal om barn så måste jag ju upp till Linda någon dag och ge Elina en liten sak.
( Nu kan jag tänka mig att Linda blev nyfiken :P )

Om jag kanske ska försöka sova lite igen? Mitt första försök gick inte så bra....

Kommentarer
Postat av: linda

nyfiken i en strut tittar Linda ut

2009-06-08 @ 16:41:11
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0