Topless!

Nu på eftermiddagen har jag legat och solat i poolen i ca en timme. Hur skönt som hellst! Blev dock lite skrynklig på händer och fötter, men det är sånt man får ta.
Efter att ha legat i kanske 5 min så tog jag till och med av mig överdelen på bikinin! Den ni! Så jag låg topless i en timme ungefär, hade inte gjort det om jag legat hos mig. Här hos mamma och pappa är det näst intill helt insyns skyddat på baksidan, en granne kan se en om dom står på en speciell plats på deras altan eller om dom står i fönstren på övervåningen. Idag höll dompå att skruva ihop en hammock, så det känndes säkert.

Om jag skulle gå ner och sola ryggen lite också? Väntar på att Linda ska höra av sig, bäst att passa på med solandet innan hon ringer.


Kommentarer
Postat av: Anna

Gud så underbart! Skulle åxå behöva en pool, men jag tror det blir svårt att ställa den på vår inglasade balkong....morr.... Hoppas farmor och farfar köper en i år! Glöm inte solskydd! Kram

2009-07-01 @ 07:01:09
URL: http://annagrillfors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0