Trött, trött...

Nu är jag sådär jobbigt trött igen!
Jag har dock sovit någorlunda bra på nätterna senaste tiden, men inte nu. Har så svårt att somna, vaknar några gånger innan jag väl sommnar för natten och sen vaknar jag till och från i kanske 2 timmar innan klockan ska ringa. Så jag får bara en 2½ timmes sammanhängande sömn/natt just nu.
Så var det i några nätter innan London och sen även sen jag kom hem från London. När jag väl var där så var jag så pass trött på kvällarna att allt gående att jag däckade och sov av ren utmattning.

Nej nu ska jag nog föra över Londonbilderna till datorn. Sen gå och slänga kräfstskalen och sist men inte minst sova!
Jag får dessutom över Maria på kaffe imorgon bitti. Det ser jag fram emot, lite roligt att dricka morgon kaffet med någon på sin födelsedan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0