Utsalgen!?

Nu vet jag kanske varför jag mått så som jag gjort idag. Det är nån sorts infektion, förmodligen. Vi är ganska många från helgen som fått lika dana utslag. Jag, Sara ( vi har haft feber idag), Henric, Emma, Christian och Anette. Så något är det ju.
Jag kommer iallafall vara hemma imorgon och på torsdag, även om jag inte har feber imorgon. Vill bli av med utslagen innan jag jobbar på för fullt. Har varit riktigt jobbigt att jobba idag. Har mått så dåligt! Har ett antal gånger varit tvungen att luta mig mot en vägg för att inte ramla ihop. Nu i efterhand så tror jag att jag hade ganska hög feber ett tag, eller över 38 i mitt fall.
Så vi får se vad vårdcentralen säger imorgon, Sara och någon mer hade pratat med vårdupplysningen. Dom sa att vi skulle gå till vårdcentralen, så jag hoppas att det inte är för allvarligt. 


Här är iallafall en dålig bild på utslagen, dom är inte lika röda som dom var i morse. Sen är det lite mer fram mot magen och upp mot armhålan...





Kommentarer
Postat av: linda

Usch dom där utslagen ser verkligen läskiga ut! Jag håller tummarna för att du får komma till vc

2009-06-24 @ 11:05:46
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0