Åker tåg

Nu åker jag den här sträckan mellan Skövde och Bålsta för näst sista gången. Kommer åka ner till Skövde sen när vi ska flytta grejerna, då åker jag dagen innan för att packa dom sista små sakerna.

Ska bli skönt att få komma hem för gott, men samtidigt inte. Jag vill ju ha min lägenhet utan en massa problem hit och dit. Vill slippa bo hos mamma och pappa....

Ska iallafall snart få komma tillbaka till jobbet och alla som finns där. Det bästa är nog att jag ska få jobba med Gibsan båda mina helger igen :) Men tyvärr så innebär det att jag inte får jobba med P eller I. Men men, man kan inte få allt.

Nej om jag skulle ta och läsa Veckans NU, lite skvaller är aldrig fel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad snygg din blogg är nu!Kram

2009-03-14 @ 18:09:08
URL: http://annagrillfors.blogspot.com
Postat av: Katta

Tack :)

2009-03-14 @ 22:53:02
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0