Bye bye Rilles

Fick en inbjudan till Bartömmning på Rickards... Känns lite trist att dom ska stänga ner, dom har ju funnits där i 7 år nu. Dom är liksom en del av Bålsta.
Min första tanke när jag såg inbjudan var JAA!! Fan vad roligt!!
Min andra tanke var Nej fan! Jag har ingen att gå med.
Min tredje var Nej fan jag ska jobba söndag morgon.

Så var det med de... Jag har varit min sista gång på Rickards, lite tråkigt.

Det som verkligen är tråkigt i mitt liv just nu är att jag känner typ ingen som jag kan gå ut på krogen med. Så jävla trist. Därför sitter jag hemma varje fredag/lördag kväll och spyr på mina föräldrar.
Under flera perioder i mitt liv har jag varit ute på Rickards var och varannan helg, men en har barn nu, den andra pratar jag inte med längre och de tredje... ja dom umgås jag inte med i nyktert tillstånd längre(inte förfester heller).

Men hur lätt är det att skaffa sig nya kompisar bara sådär här i Bålsta? Inge vidare lätt...

Känndes som om den där inbjudan fick mig att deppa ihop lite mer... En lång dag på jobbet, en allmänt deppig situation i livet över huvud taget och sömnbrist var tydligen inte tillräckligt idag.

Kommentarer
Postat av: Maria

och vilken rang fick jag där

2009-03-24 @ 13:00:24
Postat av: Katta

Maria: Jag nämnde inte dig där, du och jag har ju inte varit på Rickards och festat så mycket. Det var några andra jag nämnde där, nämnde inte alla, tog bara några exempel... Vill inte nämna någras namn då jag inte vet exakt vilka som läser min blogg.

Men om du har lust att festa på lördag och är frisk så kan jag se till att någon annan jobbar söndag morgonen.

2009-03-24 @ 15:20:19
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

ok, ville bara kolla , det är ju svårt att veta om du menar mig eller ej .. nää jag är ju inget fan av "rilles" direkt så vi två brukar ju inte hänga där direkt. vi kan väl höras närmare helgen , va gör du på fredag ?

2009-03-24 @ 16:03:02
Postat av: Katta

Nej jag vet att du inte är något fan av Rilles, men vi har varit där en gång ihop iallafall :)

På fredag ska jag inte göra så mycket, jobbar till kl 13.00 bara. Så jag har hela dagen ledigt kan man säga. Lust att hitta på något?

2009-03-24 @ 20:28:09
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

ja men fredan skulle nog funka

2009-03-24 @ 20:33:41
Postat av: Linda

Vet du varför de ska lägga ner? Jag trodde att det gick bra för dom?

2009-03-25 @ 08:19:44
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Rickards

Rilles läggs INTE ner, vänlig läs hemsidan. Rilles byter ägare enbart :) Så lugn mina damer, ni kan allt partaja på!

2009-04-02 @ 11:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0