Fy fan vilken kväll!!

Kan börja med att säga att jag inte får något lånelöfte från min bank. Dom vill för tillfället inte ge lån på handpenningen,  som jag skulle behöva.  Det skulle säkert gå och ordna med borgenär osv, men jag orkar inte hålla på med det.
Jag får ha kvar min 1:a tills vidare, försöka få en 2:a där jag vill ha istället. Får vänta ett tag med att köpa lägenhet, jag gråter inte floder direkt av att inte få lånelöftet.
Men lite trist är det när hon på banken säger att normalt sett skulle jag ha fått lån för hela summan, lånet + handpenning. Men inte i den här ekonomiska krisen som är nu. Lite tråkigt. Men det är bra att veta i framtiden! Jag har altså inga problem att få ett lån på 600 000 kr, när krisen är över.

Nu tänker jag istället ta ett lån för att köpa en bil och till det har jag handpenning.


Kvällen då...

Fy Fan säger jag bara!! Första gången på över 2 år som jag är "själv" på en våning på mammas avdelning så händer allt! Och då menar jag verkligen ALLT! Haft så stressigt, trodde knappt vi skulle få i alla mediciner ett tag.
Så jag är helt slut just nu. Känns bra att man ska tillbaka dit imorgon och då är vi dåligt med personal som får ge mediciner osv. Så skoj så! Eller inte...

Jag längtar tills 1:a April så jag får vara på min avdelning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0