Helt ärligt!?

Just nu tycker jag verkligen inte om min familj!!
Eller det är inte många över huvud taget jag tycker om just nu!

Folk beter sig som jävla idioter!

Jag skulle inte bry mig om en del flyttade 500 mil bort och aldrig mer kom tillbaka, jag skulle nästan må bättre då. Den som jag hellst ser flyttar så långt härifrån det bara går är min bror.
Vad fan tänker den jävla idioten med?! Han verkar tro att hela jävla världen kretsar kring honom och att allt och alla ska göra som han vill! HåboHus kan inte läsa tankar! Jag har sån lust att kasta ut idioten ur min lägenhet och säga upp bekantskapen med honom.

Helt ärligt så skulle jag inte bry mig om jag aldrig mer pratade med en del andra människor heller... Inte för att jag känner så många som ens skulle bry sig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, det låter inte alls bra. Vad är det egentligen som hänt?

2009-03-05 @ 20:09:26
URL: http://annagrillfors.blogspot.com
Postat av: lisa

jag tycker du ska säga upp kontrakten med honom, det är din lägenhet! Han kan bo hos era föräldrar

2009-03-06 @ 13:33:39
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0