Jag Ytlig? Nej! Eller..?

Jag har funderat lite på hur jag ser på killar. Jag har kommit fram till att jag är väldigt utseende fixerad numera. Förr så hade inte utseendet lika stor betydelse, men nu så har det blivit det på något sätt.
För ett tag sen blev jag medlem i sidan mötesplatsen.se, dels lite för skojs skull och vem vet? det kanske finns någon vettig kille där. Till att börja med så skrev gamla, fula tjocka, äckliga gubbar på 40+ till mig.Vilket fick mig att må illa! Ni skulle bara se bilderna på dom! Fy fan säger jag bara! Sen efter att jag gjorde om min så kalade presentation där så har antalet gamla fula gubbar som hör av sig minskat.
Sen har vi dom som är yngre och är i rätt ålder om man säger som så. Många är riktigt fula! Visst dom verkar trevliga när man läser deras presentationer och deras pressbild kan dom se okej ut, men kollar man på fler bilder av dom... Många är riktigt fula! Dom har kanske lyckats fått en bild som dom ser okej ut på och den använder dom som pressbild. Sen finns det ju dom som inte ser så bra ut på alla bilder... 

Jag vet att det är jävligt ytligt av mig, men jag känner verkligen inte för att svara på deras "brev".
Det finn tom en del av dessa killar som kan skriva flera brev och fråga varför man inte svarat och dom undrar om man är sur på dom. Det får mig att ännu mindre vilja svara på deras brev, jag kan verkligen tänka mig att dom har svårt att föra sig i sociala sammanhang.

Nog med ytligheter för idag.... Nu bjuder jag på en riktigt ful bild på mig bara för att.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0