Konstiga drömmar... Igen

För ett tag sen drömmde jag riktigt konstiga drömmar, väldigt mycket om N. Men även om annat konstigt också. Dom konstiga drömmarna höll i sig nån vecka och sen har jag inte drömmt så konstigt.

Men nu i drygt en vecka har jag drömmt konstigt igen. Skillnaden på då och nu är att jag inte riktigt kommer ihåg drömmarna, jag kommer bara igår små sekvenser och vet på ett ungefär vad dom handlar om.

Har flera gånger drömmt om att mina kompisar är riktigt elaka mot mig. Jag har även drömmt om att en del av dom jag umgicks med när jag och E var tillsammans, att vi umgicks mycket och festade på Rickards varje helg. Men att nu var dom som var trevligast mot mig elaka och dom som inte var trevliga var det helt plötsligt?
Sen har jag drömmt om något på jobbet som gjort mig ledsen, men det var inte  att någon boende dog eller så. Jag tror det var personalen som var elak.
Har även drömt om N igen, kan bero på att jag insåg häromdagen att många killar jag tycker ser bra ut har liknande utseende som han.


Hade det inte vart för att det snöade ute hade jag gått på en långpromenad och rensat huvudet lite...
Man ska inte drömma så här konstigt som jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0