Korven och Limpan

Korven och Limpan överlevde även den här kryssningen :)
Det här var då första kryssningen som vi åkt på själva sen vi var 17 kanske? Vi hade iallafall riktigt roligt. Kan hända att det blev lite mycket att dricka och att man han en och annan minneslucka... Men så ska det väl vara på kryssningar?

Dom filmade för Färjan nu när vi åkte... Lagom roligt. Men jag såg kameran en gång bara och det var när vi gick ombord på båten. Jag höll utkik hela tiden efter folk som gick runt med kamera och mikrofon, så förhoppningsvis finns inte våra fina dansmoves och andra olyckliga händelser på film.

Vi såg utöver Håkan i baren även Robinson Robban och nån dryg jävla snubbe som har varit med i BB tror jag.
Det fanns iallafall en del roliga människor på båten :)


     

     


Det blev faktiskt inte så måånga kort tagna från den här kryssningen. Det får vi ta igen nästa gång ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Nej inga fler kort nästa gång, då blir det inga!

2009-03-02 @ 10:38:04
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: lisa

hoppas ni kom med ändå någonstanns =)))

2009-03-02 @ 11:13:34
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Katta

Kan vara okej om vi kom med när vi gick ombord... Om dom av någon anledning fick med oss på dansgolvet eller så... Då kommer jag inte kunna visa mig på jobbet eller här hemma ens!

2009-03-02 @ 15:15:55
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0