Lånelöfte?

Nu har jag skickat in en ansökan om lånelöfte... Så just nu har jag ett preliminärt lånelöfte på 540 000 kr.
Inte helt fel. Banken ska höra av sig innom några dagar och ge ett riktigt besked.

Har hittat en lägenhet jag skulle vilja ha, men den har lite högt utgångspris tycker jag. Sen så vet jag ju inte om jag får lån till handpenningen heller. Man kan ju alltid hoppas, jag klara ju av det ekonomiskt.
Skulle vara riktigt coolt med en egen lägenhet, riktigt mycket vuxenpoäng!

Nu behöver jag bara vänta på att dom hör av sig från banken, gå på visningar och hoppas på det bästa.
Jag hoppas ju på den lägenheten med balkong i söderläge... :)




Sara & Jag på en mer eller mindre identisk balkong som den jag hoppas på :)
(sommar 2006)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hoppas att du får lägenheten som du hoppas på, och för mindre än utgångspriset såklart ;)

2009-03-19 @ 08:32:50
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Lisa

man får låna till handpeningen om man har borgennär..

2009-03-19 @ 16:14:07
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Maria

å hoppas hoppas .. vart ligger lägenheten på samma ställe som på bilden ungefär?

2009-03-19 @ 17:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0