Mina Egna Utemöbler!

Nu har jag köpt utemöbler! Nu kan jag skrota mamma och pappas gamla.

Det var på tiden måste jag säga. Förra året skulle jag köpa, men då han det ta slut i dom storlekarna och färgerna jag ville ha. Det fanns antingen bord eller stolar, det fanns inte både och närman väl hittade. Och jag hade ingen lust att ha en färg på borde och en annan på stolarna.
Nu har jag iallafall köpt ett runt bord och 4 stolar i blått. Så det blev i plast med andra ord, hellst av allt skulle jag vilja ha stolar och bort i aluminium. Men det blir när jag har en bättre bostad, jag skulle inte gråta floder om en stol blev snodd nu. Plast möblerna har ju ändå bara ett antal år som dom ser frächa ut  och aluminium är dessutom dyrare.



Så här se möbelgruppen ut mer eller mindre, bordet ska vara samma dock inte stolarna. Hittade ingen bild med dom, jag har även andra dynor. Det blev dynor i en blå nyans med blomor på, dom är snyggare än det låter. Kan även tillägga att stolarna på bilden är i en stålgrå nyans, mina är blå, den gråa nyansen fanns bara i bord på Plantagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0