Pluggandet går...

... åt skogen!
Jag har verkligen skjutit på pluggandet hela dagen! Eller sen jag gick upp vid 11.
Skulle mycket hellre diska, packa och torka ur skåpen. Vilket är något jag inte tycker om att göra.
Hela det här att plugga till en tenta känns så fel. Jag ska ju inte syssla med det på ett bra tag framöver. Jag har redan förträngt alla föreläsningar och det jag pluggade inför det första gången jag hade tentan. Så nu när jag pluggar känns det hela tiden som om det är nytt, trots att det inte är det. Många latinska ord känns nya och det är inte så lätt att lära sig latin som man tror.

Kanske skulle läsa igenom föreläsnings kompendierna? Kankse får minnet tillbaka lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0