Rädda Kvinnohjärtat

I Februari månad hade Hjärt-Lungfonden en kampanj för barn med medfödda hjärtfel. Vilket jag är, så den kampanjen gynnar mig.
Nu i Mars har Hjärt-Lungfonden en kampanj för Hjärtsjukdomar hos kvinnor. Vilket jag också på sätt och vis tillhör då jag tror att mitt klaff-fel kommit med åren. Sen så är jag ju en vuxen kvinna med ett hjärtfel, oavsett om det är medfött eller inte.
Det är verkligen en bra sak att ge pengar åt, då den största delen av forskning kring hjärtsjukdomar oftast inriktar sig på männen. Vi kvinnor har/får också problem med hjärtat. 
Undrar om dom valt just Mars månad då den Internationella Kvinnodagen var igår?

Även i denna kampanj kan man köpa en pin, finns bland annat i dessa butiker : Hemköp, Twilfit, Järnia, KappAhl och Face. Det finna även andra saker att köpa, som en kokbok från ViktVäktarna. 

    




Rädda Kvinnohjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0