Senaste dagarna i text och bilder!

I  torsdags hade jag ju en förjävlig kväll på jobbet. Av många anledningar...
I fredags var det en ganska stressig morgon på samma avdelning. Vid lunch så visade det sig att min avdelning inte fick in någon vikarie som kunde jobba till 18. Jag som kännde mig ganska pigg då sa att jag kunde jobba. Jag tackar inte nej till att jobba på min avdelning, och jag var ju ganska pigg.
Men efter kl 15.0 ungefär så började jag känna av tröttheten, sover väldigt dåligt på nätterna just nu. När jag slutade vid 18 så var jag så trött i kroppen! mina fötter värkte så mycket när jag kom hem. Att jobba från 7-18 med 45 minuters rast är för lite, ångrar att jag inte satt den där kvarten till.

Jag fick iallafall en liten överraskning när jag kom upp till min avdelning i fredags. Sara stod helt plötsligt framför mig! Hon skulle jobba hela helgen. Så jag blev lite glad över att se henne. Men hon hade med sig den tråkiga nyheten att hon inte ska jobba hos oss i sommar... Men jag förstår henne, hon bor ju i uppsala nu och får man jobb där så tackar man inte nej. Skulle inte jag heller ha gjort. Jag är iallafall glad för hennes skull. :)

Igår så var jag iväg till Uppsala och kollade på innebandy... Ett tag såg det ut som om dom skulle vinna. Dom ledde me 1-4, men sen så tappade dom till 5-4. Så då trodde vi att nu förlorar dom... Men dom tog igen sig och när det var 10 min kvar av matchen ledde dom med 5-9. Då trodde dom att niu har vi vunnit och slutade spela, så dom torskade med 11-9. Så typiskt Valhall! Dom får skylla sig själva att dom åker ner i 5:an.
Senare på kvällen sen så var jag hemma hos Linda och kollade på film och busade lite med Elina. :)

  
Sara vill vara som dom boende och använder haklapp :P


     
På under 5 minuter hinner man dansa, schowa och läsa bok med Elina
Tänk om en annan hade den energin....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä Katta! Jag ser ju ut som om jag bodde där... =)

Jag ska jobba imorgon också så vi ses då. Kommer sakna att jobba med dig ju.

2009-03-22 @ 21:21:48
Postat av: Katta

Jag kan inte riktigt hålla med om att du ser ut som en boende... Dom brukar kladda lite mer :P

Ja jag kommer sakna att jobba med dig också! SKa bli roligt att se dig där imorgon iallafall :)

2009-03-22 @ 22:42:10
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad söt Elina är! :) En liten Charm Prinsessa!

2009-03-23 @ 11:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0