Torsdag 12 Mars

Ja... Vad ska jag skriva om idag då?

Just nu sitter jag och dricker Martini ur plastglas! Inte illa! Har diskat nästan allt som ska packas, så jag har inte så mycket och välja på. Men det går det också.
Har en del kvar att packa, ganska mycket faktiskt + att jag måste torka ur alla skåp och skura badrummet imorgon. Så jag har att göra.

På Lördag kommer jag iallafall hem till Bålsta! Yeey! Har tänkt att stanna där ett bra tag.


Nej nu tänker jag återgå till min Martini och kolla på tv.


PS. Bloggen kommer fixas till i helgen när jag har lite mer tid, men designen är nästan helt klar :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Upp med nya designen nu, latmask ;P

2009-03-13 @ 16:53:37
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0