12.30

Idag slutade jag redan 12.30 på jobbet, lite lyx ibland. Har dessutom betalt till 14.30, men det har att göra med den dagen vi gick upp till Lasse Åbergs och fikade. Det känndes dock lite konstigt att gå mitt i maten, ingen var färdig ännu. Men som tur så kom B-M ner och hjälpte Peter.

Nu om ca en halvtimme ska mamma komma och hämta upp Kristian och Hanna, så jag passar på att följa med. Min morbror som bor i finland är här och hälsar på i några dagar, så min andra morbror och faster bjuder på fika.
Sen ska jag till Linda en sväng tänkte jag, men hon skrev något om bio på facebook. Så jag vet inte när hon ska på det.

Nu måste jag dock ta en power-nap på 15 min, annars somnar jag med kaffet i handen hos morbror och faster.

Kommentarer
Postat av: Linda

Skit Katta som aldrig kom förbi

2009-05-22 @ 09:34:58
URL: http://lindaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0