Ägglossningstest...

Idag har det verkligen blivit en seg dag! Jag vaknade väl strax före 12 i tron om att klockan var strax före 9 (då min klocka skulle ringa). Efter att ha legat vaken en stund så ringde min telefon?
Då insåg jag att klockan var just 12!! Snacka om chock!!

På tal om något helt annat!! Jag och Linda brukar kunna prata om helt sjuka saker ibland. Idag när jag var där en snabbis så pratade vi bland annat om Ägglossnings stickor, hur vi kom in på ämnet vet jag inte. Vi kommer bara in på så sjuka saker ibland.
Men iallafall, Linda fick veta bara i dagarna om att det faktiskt finns sådana stickor. Då undrar ju vi om dom verkligen fungerar eller inte, så jag tänkte köpa och testa. Men vet ni hur dyra dom är?! Svindyra!! 222 kr för 4 stickor eller om det kanske bara var två, tack och lov att man inte är i behov av att testa ägglossningen på allvar. Jag har därför lagt ägglossnings kollen på hyllan, så intresserad är jag inte av att veta när jag har det.

Så nu vet du Linda, jag tänker inte se om dom fungerar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

men det kan man ju kolla själv utan stickor ju... det har jag lärt mig i vecko revyn

2009-05-19 @ 12:44:58
URL: http://carl-astrid.blogspot.com
Postat av: Katta

Jasså? Hur gör man då?

2009-05-19 @ 15:34:43
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0