Fredag! Nej det är ju bara torsdag...

Nu har jag jobbat klart för den här veckan! Woohoo!!
Är ledig i hela 4 dagar nu. Fredag, Lördag, Söndag och Måndag. Börjar först på tisdag kl 13.00, så det är inte helt fel. Nu får jag bara hoppas att vädergudarna är på min sida och ger mig lite sol. Det skulle verkligen vara toppen!


Måste få gnälla lite på min granne. Hon klippte gräset för kanske två veckor sen och kastade över gräset på min sida. Jag orkade inte bry mig om det den här gången, ja hon har gjort så förut, HåboHus skulle ändå klippa gräset snart. Idag klippte HH gräset, men dom klippte inte upp högen gammalt gräs som idioten haft på min sida!!
Blir så jävla arg på tanten!! Ska fan kasta över gräset till hennes sida igen!


Detta hoppas jag på i helgen :P

 
(Bilder från 2008)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0