Helgen är äntligen över!

Nu har jag precis jobbat klart min monster helg!
Men trots att det är en lång och jobbig helg så är jag inte så trött. Visst jag är trött i kroppen och så, men inte lika trött som jag brukar vara efter en sån här helg.
Sen så har jag även slutat tagit mina allergitabletter, jag tror att dom gjorde mig väldig trött. Extra trött då. Tror jag ska ha kvar lite av dom jag åt förra året, funderar på att ta dom istället. Jag nyser mycket mer, är täppt i näsan och är lite irriterad i ögonen utan några mediciner.

Efter jobbet idag var jag hos kiropraktorn, jag hade ett antal fel som vanligt. Idag var dock ett återbesök, så då borde det egentligen inte ha varit så mycket fel på mig. Men vad vore jag utan fel i nacke och mellan skulderbladen? :P
Efter det cyklade jag i motvind världens omväg till mamma och pappa. Tog ungefär 40 min att ta mig dig, tar kanske 20-25 när det inte är motvind. Väl där så satt jag och njöt i solen! Somnade till och med i stolen, med armarna på huvudet! De ni!

Imorgon så ska jag bara sitta i solen och slappa!! Ska tvätta på kvällen också... Sen så ska M komma förbi på fika. Egentligen skulle jag gå Vårruset... men jag har verkligen ingen lust. Så jag skiter i det, jobbigt nog som det är att sola ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0