Hemligheter

Har ni någon gång burit på någon annans stora hemlighet?
Så stor att den personen inte kunde hålla den för sig själv och därför vet du om den?

Det kan vara allt från att personen ska ha in silikon i brösten och vill inte berätta något i förväg, är med barn och vet inte vem pappan är eller att personen ska skilja sig. Det spelar egentligen inte så stor roll vad det är för hemlighet, det kan lika gärna vara så att personen ska raka av sig håret.

Jag bär inte bara på en sån hemlighet nu... Utan två.
Två personers stora hemligheter för tillfället.
Det är tufft. Man är rädd att försäga sig hela tiden, måste hela tiden tänka på vem som känner vem. Vet personen jag pratar med nu vem den med hemligheten är?

Samtidigt som det är "jobbigt" att bära någon annans hemlighet så är jag glad att dom personerna litar på mig så pass att dom ville berätta det för mig. Det visar att jag, om jag får en sån hemlighet själv, kan berätta för dom.




Kommentarer
Postat av: Ida

Förstår att det är jobbigt hehe.

Samtidigt som du ska känna dig stolt, eftersom dina 2 vänner litar på dig..



Sköt om dig :)

2009-05-25 @ 10:14:23
URL: http://idagedda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0