Inför London

Jag kom precis på från ingenstans att vi bara får två dagar i London!?! Vi kommer dit på torsdag kväll och åker hem söndag morgon, det blir ju bara två dagar där. Hur ska jag hinna se allt jag vill se? Nästan så att jag blev lite deppig....

Ja ja... Jag har iallfall köpt lite nya kläder att ha på mig. Men nu så ser det ju ut som att jag inte kommer behöva använda alla kläder jag tänkt ta med mig. Har iallafall en klänning och en kjol+topp som jag kommer ha varsin dag.
Har till och med tagit bilder på dom när jag provade dom i butiken.

     


Bilderna är inte så bra och jag ser väldigt bred ut på dom... men men, orkar inte ta nya bilder.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kommer få toppenkul i London, önskar att jag kunde följa med ;)

Kläderna är superfina!

2009-05-26 @ 22:03:16
URL: http://lindaha.blogg.se/
Postat av: Sara

Skit snygg klänning. Inge depp du ska fan till LONDON och kommer ha skitkul. E så jäkla avis på dina två dagar.

2009-05-27 @ 07:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0