Inget för mig

Jag gick med på en datingsida för ett tag sen, mest för att se hur det funkar och för att det verkade lite skoj. Alltid värt att testa.
Måste säga att det verkligen är roligt! Så roligt att se på alla killar som finns där ute.
En del beskriver sig som snygga, trevliga och såå duktiga på olika sporter. Jag kan tycka att en del killar är lite väl självsäkra när dom skriver sina presentationer. Dom är oftast inte så snygga, dom behöver inte vara fula men dom tror så mycket om sig själva. Även dom som skryter om hur duktiga dom är på en massa saker... det är inte attraktivt när killar skryter så.

Jag tror nog att jag ska överge denna datingsida, trots att det är roligt att läsa alla profiler och mailen jag får.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0