Kaos i Lägenheten

Just nu är det verkligen kaos i min lägenhet!!
Jag har packat upp en del, mest kläder och lite porslin. Men jag har fortfarande det mesta av mitt porslin och en hel del annat som ska packas upp. Skulle även behöva köpa en till hylla för att ha finare glas och lite böcker i. Men det är ju så tråkigt!
Mycket roligare att kolla på repriser på tv. Nu är det Sjukhuset, även om jag sett det här avsnittet så är det roligare än att packa upp.
Pratar även lite med E på msn, ja jag vet inte vad jag ska tycka om honom. Lite väl mycket ibland. Men han är ju ett inlägg i sig. Haha!

Har faktiktiskt planterat mina blommor i en kruka (uteblommor) samt rensat lite ogräs. Skulle nog behöva köpa lite ogräsdödar medel, och något som kan ta kål på myrorna som min bror släppt in i köket. Sitter även och kollar på mina inneblommor just nu, funderar på att byta plats på dom. Spännande va?! :P


En bra låt att poppa i bilen när man gasar på lite.... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0