Lördag & Söndag

Helgen då...

Igår åkte jag ju hem till Sara och festade lite. Det var auktion och mat till att börja med. Sen kollade vi på Eurovision. Måste säga att min favorit vann! Heja Norge!! Vi satt och gav poäng för varje låt, lite skoj.
Efter det festade vi vidare, vi satt väldigt mycket i köket hela natten. Jag, Sara och Christian satt uppe till kl 5 och skulle försöka spela något Batman spel. Ingen förstod egentligen hur det fungerade. Så det blev en tidig morgon för våran del

Idag på dagen så har vi njutit av solen, eller mest jag. Vi drack även skumpa i solen, riktigt nice :)
Sen åkte jag det roliga tåget hem, osminkad och utan bh. De ni!! Jag kan om jag vill och vågar, eller osminkad brukar jag kunna vara ibland.

Har iallafall tagit massa fina bilder, dom kommer kanske upp imorgon. Om jag hinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0