Musik Minnen :)

Minnen!!

Hörde den första låten på  VH1. Kommer verkligen ihåg den tiden... var ju evigheter sen! Men måste erkänna att jag fortfarande skulle kunna lyssna på dom.




Andra låten då... Jag och Sara lyssnade på det här albumet på väg till Nynäshamn då vi skulle till Gotland för första gången. Jag och Sara lyssnade jämt på Blue på den tiden! Måste se till att min iPod har lite Blue låtar inför imorgon :)



Låten tar slut helt plötsligt på slutet... orkade inte leta efter en bättre...

Blev på världens party humör nu! Känner mig som 15-17 år igen!
Det var då dom här låtarna spelades har jag för mig... Men det är väl minnet som försvinner först när man blir äldre?

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken nostalgi...

2009-05-18 @ 09:43:12
URL: http://carl-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0