Om 2 veckor...

Så är jag i London!!

 



Kom på det från ingenstans, att jag åker dit snart. På jobbet ibland pratas det om London då alla frågan varför jag tagit semester en dag och komp en annan. Men jag har inte riktigt tänkt på att det är så snart. Lite coolt.
Har verkligen längtat efter att få åka dit i evigheter! För några år sen sa jag och Linda hela tiden att vi skulle dig och äta på Jamie Olivers restaurang. Men nu är det inte Linda och jag som åker, lite tråkigt. Men ändå så är jag glad över att åka med pappa, han och jag har aldrig gjort något sånt här förut.
Sen helgen efter London blir det fest! Så det får ni som vill komma inte glömma bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0