Saknar Gotland

Jag satt och kollade på bilder på Facebook från en som nyligen varit på Gotland.
Nästan så att jag blev lite ledsen. Kom att tänka på när jag var där sist... Hur underbart mysigt det är att gå i Visby, ligga och softa i Almedalen eller bara sitta i hamnen och äta en glass.
Om jag fick möjlighet så skulle jag lungt kunna tänka mig att bo där.

Någon som vill följa med mig i sommar?! 4 nätter på hotell, frukost och båt för 2500:-/person. Riktigt bra pris måste jag säga. Någon som inte varit på Gotland förut kanske? *piiik*


Så här glad var jag över att snart vara framme i Visby




SÅ här härligt kan man ha det på Gotland :)

 


Kommentarer
Postat av: Maria

det skulle verkligen varit underbart , nästan lite skamligt att jag aldrig varit där ... men ja.. den semester jag har råd att unna mig (som jag vet nu) är på sin höjd en kryssning .. antar att man måste boka detta typ nu om man ska få platser & rum eller ja rummet iaf... :(

2009-05-19 @ 17:57:07
Postat av: Katta

Det är verklgien så fint där! Jag vet att du skulle tycka om det. Lite tråkigt att inte kunna få ta med dig dit, men jag förstår att du inte har råd. Ibland har man bara inte det.

Kan hända att det fortfarande finns rum att boka om en månad, det är värre med båten. Att få en bra avgångstid.

2009-05-20 @ 21:20:56
URL: http://kaattaaa.blogg.se/
Postat av: Maria

ok , men en kryss tycker jag vi kör i sommar i vilket fall... va sjuk länge sen !! förut bodde vi ju i omgångar på sjön ..typ.

2009-05-21 @ 17:34:43
Postat av: Katta

Ja absolut en kryssning!!

Vilket vi kanske borde planera in? Kan gå gåt fort dom me... om man har otur. Skulle vara riktigt roligt! :)

2009-05-21 @ 22:07:56
URL: http://kaattaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0