Smakprov

Jag vet att jag borde ha laddat över bilderna från kameran till datorn... men jag har inte haft ork. SÅ när jag har gjort det tänkte jag ladda upp lite bilder här och berätta om resan. Som har varit så bra!!
Solen har skinit och det har varit riktigt härligt... enda som saknades var att få åka med en kompis istället för pappa. Man kan inte riktigt festa och roa sig på samma sätt, så nattlivet har jag inte sett ännu. Eller flörtat med dom snygga britterna, finns en hel del mindre snygga britter också.  Men det får bli nästa gång.

En liten grej som hände när jag stod i kassan på GAP
Kvinnan som stod i kassan brevid mig: Where did you get that tan?!
Jag: In Hyde Park
Hon: Today?!
Jag: Yes today....
Hon: Really? It is really nice.

Det roliga med den händelsen är att han som tog betalt av mig och hon var båda imponerade av min solbränna, båda var dessutom mörkhyade. Lite coolt. Sen när vi var på en pub ungefär en timme senare påpekade servetrisen som också var mörk min bränna. Inte en enda vit person sa något, pappa tror dom var avundsjuka.

Jag tycker dock att det först nu är brunt, igår var det rött. SÅ jag brände mig för första gången på flera år + att jag fick ränder på axlarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0