Trött Onsdag, Trött Vecka

Just nu är jag i en så trött period!
Jag har så svårt för att komma upp på mornarna, har ju till och med inte vaknat av klockan en morgon. Kan ni tänka er vilken chock det är att vakna upp 3 timmar senare än man tänk sig?

Idag ska jag jobba kväll igen, gjorde det igår. Är lite segt ibland. Idag ska vi dessutom ha en invigning av våran nya trädgård, med hatt-tema. Spännande va? Nja... Vi kommer inte ens kunna använda uteplatsen då det är grusgångar! Så vi förstår inte riktigt hur dom har tänkt att vi ska kunna komma dit med rullstolarna. Det kommer ju bli tanterna på 8:an och 10:an som kommer se det som deras uteplats.
Jag ska iallafall försöka slippa gå ner dit och vara kvar på planet.

Sen hoppas jag verkligen att Magnus inte jobbar inatt... Jag gjorde bort mig lite igår inför honom, han måste ha trott att jag förföljde honom. Haha...

Nej om jag skulle försöka hinna gå på ica och en sväng förbi gymmet innan jobbet? Skulle behöva vrida till kroppen lite i en maskin som finns där. Kanske boka in ett pass imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0