Lite funderingar...

Jag har funderat lite på killar.
Jag vet vad jag gillar för typ av killar, även om dom killarna kan skilja sig enormt.

Idag träffade jag N, han som jag drömt om en del... Det liksom pirrar i magen när jag pratar med honom. Som en liten förälske, så som man kunde ha när man var yngre. Även om jag så gärna skulle vilja att det blev något mer mellan oss så kommer det förmodligen aldrig bli så.
Det känns lite tråkigt att veta, att det aldrig kommer bli något.

Sen så tänker jag på andra killar, som jag egentligen inte allt är attraherad av.Men som ändå kan vara så trevliga och snälla, hur man kan falla för dom killarna.

Jag vet inte riktigt vad jag är ute och surrar om... Har drömt en massa konstigt senaste tiden.
Det jag vill ha fram är iallafall att jag ska försöka att ge dom killarna som jag kanske inte gett en chans förut, ge dom en chans. 
Jag tror ni förstår vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en god ide

2009-05-06 @ 03:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0